Anasayfa
İletişim
English
Kurumsal
Şirket Profili
İnsan Kaynakları
Ürün Grupları
Kalite
Haberler
Medya
Reklam Filmleri
Tüketici Hattı
İletişim
Anket
Sitemizin yeni tasarımını begendiniz mi?
Evet
Hayır
HABERLER
Koyu Çikolata Kalp Hastalıkları Riskini Azaltıyor
Çikolata severler için bir güzel haber daha. ABD'deki Yale Üniversitesi araştırmacıları, koyu ve yoğun çikolatanın içerdiği flavonoid adı verilen antioksidan maddelerin kan damarlarının içini kaplayan hücrelerin etkinliğini güçlendir
Detay için tıklayınız »
Çikolata diş dostu çıktı !
Şeker miktarı nedeniyle bugüne kadar dişlere zarar verdiği düşünülen çikolata diş dostu çıktı
Detay için tıklayınız »
Siyah çikolata tansiyonu düşürür mü?
Yüksek tansiyonu doğal yollardan düşüren gıdalardan biri de siyah çikolata. Araştırmacılar günde altı gram bitter çikolata yemeyi öneriyor.
Detay için tıklayınız »
Karşı konulamaz lezzet: Çikolata
Dilinizin üstünde bir parça çikolatayı yavaş yavaş eritip, o coşku verici tadı sindire sindire almak... İşte hayatın keyif verici yanlarından biri ...
Detay için tıklayınız »
Aşk beyinde çikolata etkisi yaratıyor
Araştırmalar, aşkın beyinde enerji ve neşe merkezlerini harekete geçirdiğini ortaya koydu. Tıpkı çikolatanın yaptığı gibi...
Detay için tıklayınız »