Ürün Grupları
Anket
Sitemizin yeni tasarımını begendiniz mi?
Evet
Hayır
HABERLER
Koyu Çikolata Kalp Hastalıkları Riskini Azaltıyor
Çikolata severler için bir güzel haber daha. ABD'deki Yale Üniversitesi araştırmacıları, koyu ve yoğun çikolatanın içerdiği flavonoid adı verilen antioksidan maddelerin kan damarlarının içini kaplayan hücrelerin etkinliğini güçlendir
24 Eylül 2007 Pazartesi
Çalışmalar, çikolatanın içeriğinde kakao oranı yükseldikçe ve şeker miktarı azaldıkça, kan damarları üzerindeki olumlu etki de aynı oranda artış gösteriyor. Bu maddeler, çikolatanın yanında çeşitli sebze-meyvelerde, bazı çaylarda ve bazı şaraplarda da bulunuyor.

tübitak.gov.tr
Diğer başlıklar