Yeni ve eski ürünlerimiz ile birlikte tekrar Ciciseverler ile buluşurken yepyeni bir logo ile karşınızda olmayı istedik. Logomuzu hazırlarken eski gelenekçi ve lezzet ustası yapımızı korumayı ve günümüzün çağdaş, modern çizgisi ile eski çizgileri harmanlamayı hedefledik.

Eskiden oval bir yuvarlak olan logomuzun arka planı günümüzün modern çizgileri ile yenilenmiş ve farklı bir tasarımla tekrar hazırlanmıştır. Üç kenarındaki yumuşak yuvarlak çizgisi ile eskiye dair gelenekçi yapıyı koruyan bir çizginin devamını hissettiren yaklaşım, sadece bir kenarın köşeli bırakılması ile günümüz modern çizgisini de içinde barındırdığı mesajını vermesi hedeflenmiştir.

Logomuzun “c” harfindeki gülümseyen sevimli duruşun, “i” harfindeki dinamik hareketlilik ile güzel bir ahenk yaratması istenmiştir.  “İ” harfinin üst noktalarında eski logonun alt zemini birebir kullanılarak eski ile yeni çizgilerin birlikteliği gözetilmiştir.

Neredeyse Cumhuriyetimiz kadar eski olan şirketimizin bu özelliğini vurgulaması açısından eskiden kullanılan bordo rengin yerine Türk Bayrağımızın kırmızısının kullanılmasına karar verilmiştir. Logomuzun yeni çizgisi ile size aynı “Cici” adının anlamı gibi sevimlilik, mutluluk ve dinamizm mesajını verirken, kıpkırmızı rengimiz ile cıvıl cıvıl, canlı, atak, çevresine yoğun enerji veren, iştah açan bir marka olduğumuz hissi size yansıtılmak istenmiştir.